.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ملاقات عمومي استاندار در ساختمان فرمانداري
وی در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري برگزار كرده است.در اين ديدار مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار...
  ملاقات عمومي استاندار در ساختمان فرمانداري

استاندار گلستان در اقدامي ارزشمند و مردمي برنامه ملاقات عمومي خود را در فرمانداري گرگان بر گزار كرده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان ، اين برنامه ملاقات که امروز دوشنبه ساعت 8صبح آغاز شده و هم اكنون نيز جريان دارد، با هدف دسترسی آسان مردم به خدمتگزاران و مدیران خود در استان انجام گرفته است. در اين ديدار مردمي مراجعه کنندگان درخواست‌های خود را به طور مستقیم مطرح و دستورات لازم از استاندار برای رسیدگی به درخواست‌هایشان دریافت می کنند.
مدیر روابط عمومی استانداری گلستان در گفت و گویی خبري در اين زمينه گفت: از آنجایی که استانداري گلستان در سایت اداری و در خارج از شهر گرگان واقع است، رفت و آمد مردم برای ملاقات با استاندار را با مشکل مواجه کرده است.
جمشید ناصری این حرکت ارزشمند را در جهت خدمت مطلوب و دسترسی آسان مردم به استاندار ارزيابي كرد. زهرا بایی یکی از مراجعه کنندگان در این زمينه گفت: این حرکت استاندار نشان می دهد که به آسایش مردم توجه ویژه دارد. وی اظهار امیدواری کرد بقیه مسئولین نیز اقدامات مشابه انجام دهند.
 سید علی نژادحسینی مهندس کشاورزی که در انتظار ملاقات با استاندار بود این اقدام استاندار را تحسین کرد و گفت: بهتر است برای حل واقعی مشکلات مردم، آن دسته از اداراتی که بیشتر با مردم سرو کار دارند، نیز در ملاقات حضور داشته باشند تا مشکلات مردم با دستور استاندار بهتر حل شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مجتبي مقدسيان 12 تير 1386
باسلام-اميدواريم استاندار مازندران نيز در هفته روزهايي را جهت ملاقات عمومي قرار دهند تا مردم مشكلات فراوان موجود در استان را به استاندار منعكس نمايند0(فقط شعار دادن كافي نيست )
نا شناس 13 تير 1386
برادر عزیزم خواهشا اگر اطلاعی در رابطه با دیدار و ملاقاتهای عمومی استاندار مازندران با مردم ندارید به این صراحت اظهار نظر نفرمائید. ایشان بطور مرتب هفته ای یکروز از صبح ساعت 8 تا بعد از ظهر ساعت 3با مردم از نزدیک ملاقات دارد، ایشان فردی بسیار متواضع و خوش برخورد هستندو قطعا افراد در ملاقات عمومی ها این رفتار را ملاحظه کردد.و البته من هم در ملاقات عمومی که خدمت ایشان رسیده بودم از برخورد خوب ایشان بسیار خوشحال شدم و از نزدیک پی بردم که ایشان واقعا دارای منش احمدی نژادی هستند."خداوند بر عزت مدیران دلسوز و مردمی بیافزاید".
نا شناس 14 تير 1386
سلام.خسته نباشید از دیدار مردمی استاندار مازندران هم گزارش دریافت کید لطفا!!!!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.